Hotellilaiva Muikku – Ohjeet ja säännöt

Nämä ohjeet ja säännöt koskevat matkustaja-asiakkaita Hotellilaiva Muikulla. Kirjautumalla sisään hotellilaivaan tai tekemällä varauksen vahvistat hyväksyneesi Hotellilaiva Muikun alla olevat varausohjeet ja säännöt.

HUOM! Majoituskohteeseen voi saapua aikaisintaan klo 14 ensimmäisenä majoituspäivänä ja kohteesta on poistuttava klo 12 mennessä viimeisenä majoituspäivänä.

Varausohjeet

Asiakas voi varata huoneen yhteistyökumppaneidemme tai nettisivujemme kautta tai suoraan asiakaspalvelustamme numerosta 0500 102 111 tai sähköpostitse osoitteesta info@suomensaaristokuljetus.fi.

Asiakas voi perua varauksen maksutta 24 tuntia ennen alkavaa majoitusvuorokautta. Huoneen maksu ja mahdolliset muut majoitukseen liittyvät maksut veloitetaan asiakkaan luottokortilta saapumista edeltävän päivän aamuna. Jos asiakas peruu varauksensa 24 tunnin sisällä saapumisvuorokaudesta, asiakkaalta veloitetaan koko varauksen hinta. Tilauksen peruutus on tehtävä samassa kanavassa, missä varauskin on tehty. Mikäli asiakas jättää saapumatta majoituskohteeseen, asiakkaalta veloitetaan koko varauksen hinta.

Ohjeet ja säännöt majoittumiselle

Lähetämme majoittujille sähköisen matkustajalomakkeen täytettäväksi päivää ennen saapumista, lomake tulee täyttää ennen majoittumista. 

Asiakkaalta ja majoittujilta voidaan pyytää kopio henkilötodistuksesta tai passista ennen majoittumista tai majoituspaikkaan saapumisen yhteydessä.

Ulkovaatteet säilytetään eteisen lukittavissa huonekohtaisissa kaapeissa. Huomioithan, että ulkokengillä kulkeminen hotellin sisätiloissa ei ole sallittu.

Asiakkaan sähköpostiin toimitetaan majoitukseen liittyvät yksityiskohteisemmat ohjeet saapumista edeltävän päivän aamuna sen jälkeen, kun huonemaksu, liinavaatemaksu sekä mahdolliset muut majoittumiseen liittyvät maksut on veloitettu asiakkaan ilmoittamalta luottokortilta (Visa tai MasterCard -kortit). Jos asiakkaan luottokortilta ei pystytä tekemään veloitusta, majoitussopimus katsotaan purkaantuneeksi. Asiakkaalle ilmoitetaan luottokortin toimimattomuudesta viipymättä samassa kanavassa, missä varaus on tehty. Asiakas voi ilmoittaa uuden luottokorttitiedon ja uusia varauksen, mutta huonesaatavuutta ei voida tässä tapauksessa taata.

Hotellissa voivat oleskella vain matkustajalomakkeessa ilmoitetut ja majoitusmaksun suorittaneet asiakkaat (ks. Korvausvastuu). Ovi- ja avainkoodien luovuttaminen ulkopuolisille on ehdottomasti kielletty (ks. korvausvastuu). Huoneen ja pukukaapin avain on palautettava omaan numerolukolliseen koteloonsa lähdön yhteydessä (ks. Korvausvastuu). Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että ovet sulkeutuvat niistä asiakkaan kulkiessa (ks. Korvausvastuu).

Hotellissa on hiljaisuus 22-06 välisenä aikana. Tänä aikana esimerkiksi kovaääninen puhe ja keskustelu, radion tai television kovaääninen kuunteleminen tai muu häiriön aiheuttaminen on kielletty (Ks. Korvausvastuu).

Tarkistathan, että lähtösi yhteydessä huoneeseen jäävät sinne kuuluvat tavarat ja varusteet kuten irtaimisto, vuode- ja liinavaatteet sekä pyyhkeet (ks. Korvausvastuu).

Tupakointi ja avotulen teko hotellilaivan sisä- tai ulkotiloissa on ehdottomasti kielletty. Tupakointi sisätiloissa voi aiheuttaa palohälytyksen, josta aiheutuneet kustannukset koituvat majoittujan maksettavaksi (ks. Korvausvastuu).

Lemmikkieläinten tuominen hotelliin on kielletty (ks. Korvausvastuu).

Kaikenlainen ammattinharjoittaminen on kielletty hotellin tiloissa (ks. Korvausvastuu).

Mikä tahansa sääntöjen noudattamatta jättäminen voi välittömästi johtaa asiakkuuden päättämiseen ja majoitustilasta poistamiseen. Jos asiakkaan majoitus päätetään siitä syystä, että hän tai hänen mukanaan majoittuva henkilö on rikkonut sääntöjä, ennakkoon maksettuja maksuja ei palauteta eikä poistamisesta synny korvausvastuuta hotellille.

Siivous

Jos huone on varattu yhtäjaksoisesti yli viidelle päivälle, huoneessa suoritetaan majoitushintaan kuuluva siivous sekä asiakkaan niin halutessaan liinavaatteiden ja pyyhkeiden vaihto (lisämaksu).

Korvausvastuu

Asiakas on velvollinen korvaamaan aiheuttamastansa vahingosta tai haitasta aiheutuvat kustannukset kokonaisuudessaan kuten rikkoontumisesta, häiriön aiheuttamisesta, tavaran tai irtaimiston katoamisesta tai muusta syystä aiheutuvat kulut. Asiakkaalle toimitetaan yksityiskohtaiset tiedot vahingosta tai haitasta, johon asiakas voi jättää vastineensa. Vahingosta aiheutuneet kustannukset veloitetaan asiakkaan tai varaajan varauksen yhteydessä ilmoittamalta luottokortilta tai korvausvastuullisen kanssa voidaan sopia muusta tavasta korvata vahinko.

Henkilökunta ja valvonta

Aluksella on satunnaisesti ja tarvittaessa henkilökuntaa päivisin, iltaisin ja öisin työntekijä. Huomioithan, että aluksen ulkotiloissa sekä kaikissa yhteisissä tiloissa on tallentava ja etävalvottu kameravalvontajärjestelmä.

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Tervetuloa hotellilaivaan!

Hotellilaiva Muikku Hotel Boat Muikku

Helsingissä 11.11.2017.